Nešto malo o nama....

Dimitrije Pešić

Moje ime je Dimitrije Pešić.  IYT sertifikovani instruktor jedrenja.

🚩Jedan od osnivača @serbiansailingschool

Veliki zaljubljenik u jedrenje. ⛵Jedrim od 1988. godine.

Moj susret sa jedrenjem se desio sasvim slučajno, kada sam pobegao sa časa sa svojim drugarima Mićom i Radetom, koji su tada bili već iskusni jedriličari. Tu sam se zaljubio u reku, vetar i slobodu koju pruža jedrenje. Od tada sam srcem i dušom u jedrenju. Sa radom i posvećenošću, vrlo brzo došli su i rezultati. Jedrenje me je naučilo da moraš biti uporan, nikada ne odustaješ, jer trka nije gotova dok ne predješ liniju cilja!

🚩Životna jedra odvela su me u Južnu Afriku, gde sam upoznao novu kulturu i poslovni svet. Prošavši kroz mnoge životne prilike, korporacije, poslovne partnere, shvatio sam da je ipak, #jedrenje ono što me ispunjava i koje mi daje krila.

Vladimir Švab

Zovem se Vladimir Švab i imam 33 godine. Jedrenjem se bavim od sedme godine u najstarijem jedriličarskom klubu u Srbiji – AJK Beograd. Na prvoj trci sam učestvovao sa osam godina u klasi „Optimist“ u kojoj sam kasnije osvajao brojne medalje.Još kao mali sam zavoleo vodu, vetar, talase sunce i prirodu… i stekao veštine koje će mi kasnije obeležiti ceo život.

Posle „Optimista“ i klase „Laser“ otišao sam na veće trkačke brodove, kao što su VOLVO 70 i RC 44 i mnoge druge, gde sam upoznao sjajne evropske i svetske jedriličare sa kojima sam osvajao mnogobrojne regate na Jadranu, Mediteranu i Karipskim ostrvima. ROLEX CUP ili HAINEKEN REGATA bili su za mene nova fascinantna otkrića i tada sam znao da će se ljubav prema sportu kojim se bavim i hobiju pretvoriti u moju profesiju.

Od dvadesete godine sam školovani profesionalni skiper i dobro poznajem sva hrvatska, crnogorska, jadranska, mediteranska i karipska ostrva i njihove prelepe gradove, konobe i skrivene plaže i uvale. Nekoliko puta sam prejedrio Atlantik, a moja deca su od rodjenja u jedrilici. Sada njih učim da jedre i svidelo mi se da svoje znanje prenesem na druge. Zato sam postao sertifikovani IYT INSTRUKTOR jedrenje. Jedan sam od pokretača i osnivača „Serbian Sailing School.“

Trenutno sam deo prve srpske ekipe koja će učestvovati na Svetskom prvenstvu u jedrenju 2022. godine u Švajcarskoj. Moj moto, koji me neprestano vodi do novih profesionalnih i životnih pobeda je „Uhvati vetar – učini nemoguće.“

GALERIJA

IYT INTRODUCTORY SAILING SKILLS

Ovaj kurs od pet dana po dva sata, ima za cilj da kandidatima pruži uvodno znanje koje je potrebno za posadu jedrilice (mono trupa ili katamarana) do 15 metara, u unutrašnjim ili priobalnim vodama, <5 milja od obale tokom dnevnih sati, po umerenom vetru i umerenim morskim uslovima.

Kurs je odličan za grupe prijatelja ili istomišljenika, da se okupe u nekoliko dana zabavne plovidbe dok uče veštine kako bi bolje pomogli kao posada na brodu. Nadamo se da će kandidati uživati u iskustvu i napredovanju na višim nivoima kurseva jedrenja.

VIŠE INFORMACIJA O OVOM KURSU NA zvaničnom sajtu iyt:

IYT VHF RADIO TRAINING Kurs

Ovaj kurs se bavi obukom za ceo spektar VHF Radio i SRC komunikacija kako za rekreativne tako i za profesionalne nautičare. Polaznici će naučiti kako se statične radio stanice, ručne (mobilne) radio stanice, EPIRB uređaji, SART uređaji, AIS i DSC-omogućene radio stanice efektivno koriste u nautičkoj komunikaciji.